2011 m. balandžio 24 d., sekmadienis

64 Diena - Šeštadienio kelionė i Suwon.

Sveiki,

Šį savaitgali, tiksliau šeštadieni, susirorganizavome išvyką, į greta Seoulo esantį Suwon "miestelį".

Pamatykite didesnį žemėlapį:  Seul and South korea

Ieškokite pažymėto taško į Pietus nuo Seoul (Nuo daugybė pažymėtų taškų)

Kelionė prasidėjo nuo susitiko mūsų pamėgtoje kavinukėje "Noel", kur visi suvalgėme po sumuštinį (neįsivaizduojate kaip pasiilgau skanaus sumuštinio su daug daržovių ir nuostabu Lietuvišku sūriu), išgėrėm kavos.

Atsigavę ir pabudę pajudėjome metro stoties link. Čia mūsų laukė ganėtinai sunkus maršrutas susidedantis iš 4 skirtingų metro, 3 persėdimų, daugybės metro stočių, ir valanda laukiant ir važinėjantis. Įveikus metro, sėdome į tarpmiestinį autobusą 3000 (3000 tai maršruto numeris) kuris mus nuvežė iki Suwon. Kelionė truko dar vieną valandą :)

Straipsniukas vėlgi ilgas ir su daugybe nuotraukų, taigi norėdami pamatyti spauskite daugiau...

Štai pirmieji vaizdai kuriuos išvydome:

Taip prasidėjo mūsų kelionė gynybinės sienos taku. Keliavimo tikslas buvo apeiti visą siena ratu. Sunku nuotraukomis perteikti tą įspūdį, kai miestas driekiasi abejose sienos pusėse. Pagal taisykles, nei vienas pastatas mieste negali būti aukštesnis negu viršutinis taškas aukščiausios šventyklos. Įdomu, nes ši taisyklė vis dar galioja šiame mieste, tačiau dabar taikoma tik vidinei miesto daliai, tai yra esančiai apsuktos gynybinės sienos.
Tęskime kelionę:

Balti žiedai skiriami mamai:

Užlipome į kalniuką kurio viršuje radome bokštą, kuris gan greitai tapo mūsų tvirtove. Subėgome visi į ją ir dairėmės aplinkui ir fotografavomės.

Štai tas minėtas aukščiausias taškas, kuris apriboja miesto statinių aukštį. Įdomus tai, kad Korėjoje apskritai draudžiama statyti pastatus aukštesniu negu 30 aukštų (jeigu neklystu), tačiau nežinau kokias yra šios taisyklės prigimtis, ir kaip ją sekasi vykdyti realybėje.

Čia tikrai sunku nepasimesti :D. Atrodo, kad šitas kelrodis rodo į visas įmanomas puses... O iš tiesų tai kelrodis rodantis Krytis į kai kurias didžiausias pasaulio sostines. Deja Lietuvos sostinės Vilniaus tarp jų nebuvo.

Priėjome dar vieną gražų senovinį pastatą, kurio viduje kabėjo didžiulis varpas.

Prie varpo sutikome vyriškį, kuris Šnekėjo Angliškai ir papasakojo mums istoriją apie šį varpą. Varpas buvo pagamintas princo užsakymu, kai jo senelis išdavęs savo sūnų, jį  nužudė. Varpas buvo Princo, vėliau karaliaus susikaupimo vieta. Varpas yra skambinamas tris kartus: Pirmasis kartas yra už tėvus, Antras kartas "malda" savo šeimai/giminei, Trečiąjį kartą daužiamas varpas sugalvojus norą.
Neatsisakėme ir mes progos paskambinti šį gigantą už simbolinį mokestį. Visi privertėme ji sugausti po tris kartus, ir patraukėme toliau...

Nedideliame parkelyje radome du Nepriklausomybės paminklus.

Po trumpučio atsipūtimo keliavome toliau.

Praėję pro vartus patraukėme vėliavomis nusmaigstytu keliu, kurio gale radome dar vieną nedidelę maldos ir susikaupimo vietą... Manau tai buvo tik svarbiausiems asmenims skirta vietą, dėl įspūdingo kelio į ją.

Apsidarėme ir vėliavų pažymėtu keliu grįžome iki gynybinės sienos tęsdami savo kelionę ratu.

Nelabai matosi nuotraukose, bet gynybinės šaudymo angos yra labai geri apgalvotos. Visos jos visur eina tokia pačia tvarka: 1 anga einanti tiesiai, 1 anga einanti 45 laipsnių kampu žemyn, 1 nagos tiesiai...

Vienoje vietoje, siena nėra išlikusi, čia miestas galutinai susijungia su tvirtove ir jos vidumi. Šioje vietoje nusprendėme nusileisti į miestą pavalgyti ir truputi kirsti kampą miestu, nes norėjosi ir jį bent akies krašteliu apžiūrėti.

Vietiniame Korėjietiškame McDonald'e sutikome šį išraiškingą vaiką:

Pavalgę, miesto gatvelėmis keliavome toliau:

Miesto viduryje radome parkelį kuriame buvo sustatyta įranga naudota tvirtovės sienų statyboje:

Tai kėlimo mechanizmas, kuris turėjo sumažinti krovinio svorį 8 kartus:

Kone baigę kelione tvirtovės sienos ratu, užsukome į dar vieną šventąją vietą, kur radome krūvą turistų laukiančiu eilėje galimybės pašaudyti iš tradicinių korėjietiškų lankų. Prisijungėme prie eilės ir mes...

O belaukiant apsižiūrėjome suvenyrų parduotuvėlėje kur Ieva nusipirko sau naują geriausią draugę, bei užsukome iš šventyklos vidinį kiemą apsidaryti.

Šaudant visų rankos buvo užimtos lankais, taigi nuotraukų deja nėra... Rezultatai maždaug tokie: Aš 2 strėles taikinyje, kurių vieną įstrigo ateivio taikinio nosyje. Dominykas, dvi strėlės taikinyje, Sunghan- 2 strėlės palietė taikinį, Tom- 2 taikinyje ir Ieva - 4 strėlės taikinyje...
Po šios pramogos nužingsniavome miesto sienos link, kad įveiktume paskutinę jos atkarpą.

Štai minėtoji Ievos geriausioji draugė... :)

Už dar kelių sienos vingių grįžome į pradinį tašką, iš kurio laukė ilga ir sudėtinga kelionė atgal... Autobusas 3000, 4 Metro, 2 valandos ir mes jau namie.
Kas dar išlėkė į klubą, kas į barą, o aš likau namie, tam, kad pabendrauti su pasiilgtais žmonėmis.
Sekmadieni turėjau planų keliauti į kalnus, bet dėl prognozuoto lietingo oro teko savo planus atšaukti. Šiandie šie planai pasimirė išvis, nes radau daug gražesnius ir įdomesnius maršrutus, kitoje Korėjos pusėje, kur manau reikės keliauti kokioms dviems dienoms.