2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

47 Diena - Seoul Motor Show

Sveiki,

Šiandien nuo pat ryto buvau už Seoulo esančiuose KINTEX parodų rumuose, kur vyko Seoul Motor Show. Tai viena iš didžiausių automobilių parodų pasaulyje. Pastato dydis, manau kaip kokie trys Litexpo... Visa dieną praleidome vaikščiodami tarp labai gražių ir nesveikai brangių automobilių...
Keistai jaučiausi parodoje, nes dauguma Korejiečių atėjo į parodą merginų pafotografuoti, o man kažkaip, tikriausia dėl skonio, tos merginos nelabai patiko. Norėjau prie poros automobilių net paprašyti merginu pasitraukti, kad galima būtų automobilį nufotografuoti.
Žinoma paskui pripratau ir jau dariau nuotraukas ir su jomis... :D

Taigi pasidžiaukite:

































































































1 komentaras:

  1. Ačiū ,parod(a) idomi
    Pabūvau trumpam aš poni(a)
    Pasedėjau unt suoliuka
    Kur trys ratė~(ai)...nors kas suka?
    Nerado(au) ir neieškojo(au),
    Bet svajonėse godojo(au)...
    Kad sedėsiu, kad važiuosiu...
    Visiems garsiai trimituosiu :
    Aš mačio(au) ,aš buvo(au)
    Tik per vėlė(ai) prabudo(au)...

    AtsakytiPanaikinti