2011 m. balandžio 17 d., sekmadienis

56 Diena- Chungsand salą

Sveiki,

Taigi šitam žemėlapyje galite matyti kur keliavome:

Spauskite daugiau, kad pamatyti visą straipsnį, nes jis ilgokas ir su labai daug nuotraukų.

Viskas prasidėjo penktadienio ankstų rytą (5 valanda ryto, pamiegoję kelias valanda atsikėlėme ir pradėjome dėtis kuprines), kai susitiko metro stotyje...

Sėdome į metro, kuriame kaip retai būna buvo labai nedaug žmonių, matyt dėl laiko :D, ir pajudėjome i kitą miesto pusę kur mūsų laukė autobusas. Kelionė į prieki truko beveik 6 valandas, kurios pralėkė kaip kokios 2...

Manau iš nuotraukų aišku kodėl nepastebėjome kelionės laiko, neskaitant tu dviejų sustojimu degalinėse...

Pervažiavę puse Korėjos, ir atvykę į miestuką kuriame yra uostas iš kurios plauksime į salą, pirmiausia apsilankėme vietiniame restoranėlyje pusryčių.

Manau supratote: Pusryčiams - Jūros Blogybės (kaip pasakytu Jurga)... :)

Po pusryčiu pajudėjome link uostamiesčio apžvalgos bokšto ir parko. Čia praleidome kokias 3 valandas- vaikščiojome, apžiūrinėjome, ilsėjomės, bėgiojome ir fotografavome...

Diena nebuvo pati giedriausia, bet na matau matote nuotraukose vaizdą...
Po pasivaikščiojimo parke, perėjome per gatve atsidūrėme uoste, kur laukėm kelto, kuris per 40 minučių turėjo mus nuplukdyti į mūsų kelionės tikslą - Chungsand salą. Išplaukus iš uosto oras subjuro dar labiau, tai čia nuotraukų nedaug...

Paskutinė nuotrauka parodo tikrąją situaciją, kitos nuotraukos truputi pagerintos stebuklinga kompiuterio gale...
Čia keletas gražių nuotraukų iš kelionės keltu, kurios skiriamos mano tėčiui:

Taigi atvykome į salą, kuri visa buvo padengta rūkų, dėl to pasikeitė mūsų programa, nes tradicinė korėjietiška žvejyba kuria visi troškome išvysti buvo atšaukta. Vietoj to patraukėme vienu iš turistinių pasivaikščiojimų maršrutu. (Ir vėl panaudojau magišką kompiuteri, kad išgauti šiek tiek matomumo :D)

Šią nuotrauka skiriu Jurgai:

Taigi, po pasivaikščiojimo nuėjome link autobuso, kuris buvo tik atplaukęs, nes netilpo su mumis į keltą ir turėjo laukti kito didelio kelto... Autobusas palydėjo link vietos kur turėjome vakarieniauti:

Ir vėl visi valgė jūros blogybes, o aš mėgavausi savo ryžiais su šiek tiek jūros kopūstu, ir moliūgu apkepu. Po vakarienės visi keliavome nakvynės vietos link. Šia visi smagiai pasėdėjome, išgėrėm truputi alaus, pažiūrėjome keleta filmų ir griuvome į "lovas".

Rytas buvo ganėtinai greitas, atsibudau, palaukiau kol eilė į dušą atėjo iki manęs, pasižiūrėjau į laikrodį - už 2 minučių išvažiuojame... Na greitas dušas, visi daiktai atgal  į kuprinę ir bėgtia į autobusą.

Pusryčiai ir vėl buvo jūros gerybės, tik šį karta sriubos/ryžių košes pavidalu. Aš kaip visada valgiau ryžius pagardintus įvairiais užkandžiais, ir mėgavausi neribotu kavos puodelių kiekiu...

Po pusryčių išlindome iš miesto ir pradėjome ieškoti savo kelio kalnų viršūnių link (Sunku nebuvo, tereikėjo sekti mėlynas rodykles :D).

Deja nepasiėmiau gitaros :D :

Kalnuose mus aplankė televizijos sraigtasparnis, kurios aš tikrai negalėjau nenufotografuoti...

Tai buvo dvi trys pirmosios viršūnės - jas aplankė visi, o ištvermingi patraukė trečiosios link, kuri buvo visai netoli, gal koks 100 metrų, tačiau į ją įkopti buvo kiek kebliau.

Kelio į viršūnėje deja nuotraukose nesimato, nes nei vienas kopiantis neėmė su savimi fotoaparato ar kitų daiktų. Dėl to ir nuotraukos tik iš apačios :D.

Po viršūnių keliavome žemyn, atgal į uostą kur mūsų laukė pietūs.

Spėkite kas buvo pietums... Šios nuotraukos ganėtinai gerai tai iliustruoja:

Vėl jūros blogybės...

Po pietų pasivaikščiojome po uostą ir dar kartą perėjome penktadienio maršrutą, kad galima būtų padaryti daugiau nuotraukų.

Saloje savaitgali vyko šventė pavadinimu: Lėtas vaikščiojimas (org. Slow Walking). Žodį lėtas (Slow), kaip man paaiškino, korėjiečiai naudoja vietoje žodžio natūralus/žalias (Green). Tai buvo sugalvota kaip priešingybė "Fast Food" - "Slow Food" (Greitas maistas - Lėtas maistas) ir greitai išpopuliarėjo. Taigi "Slow Car" (tiesioginis vertimas: Lėta mašina) turėtų reikšti- aplinką tausojančia mašiną :D

Dar keletas nuotraukų iš šios šventės ir kartojamo maršruto:

Ant vienos iš kalvų radome 3 būgnus, greitai susikūrė būgnų ansamblis ir pradėjo savo pasirodymą gatvėje:

Drabužiai buvo atrasti kartu su būgnais :)

Kalnų gatvelėse eismas tikrai intensyvus -einančių žmonių milijonai... Dar plius 3 autobusai ir turime kamštuką penkioms minutėms :D

Dar truputi pasimalėme po uostą ir sulaukę savo kelto pajudėjome žemyno link. Plaukėme paskui autobusą, su milijonu žmonių. Šį kartą oras buvo nuostabus, neskaitant šalto jūrinio vėjo, tai padariau dar keletą nuotraukų:

Artėjant prie vakarėjančio uostamiesčio žemyne:

Čia mūsų jau lauke autobusas plaukęs ankstesniu keltu, kuriame buvo palikti visi mūsų daiktai ir drabužiai. visi subėgome į jį, truputi sušilome trumpos kelionės metu. Prieš išvažiuojant paskutinį kartą pavakarieniavome jūros gerybių. Visi sakė, kad čia būtų skaniausia jei dar nebūtų atsibodę, o aš džiaugiausi nes radau sojų padažo ryžiams paskaninti ir neribotą kavos kiekį (čia taip įprasta visose kavinėse) rankoms sušildyti...

6 valandos ir vėl nebuvo itin ilgos, nes vėl visas autobusas miegojo... Grįžome į Seoulą pusę 12, pačiupome paskutinį metro namų link, kuris deja už poros stotelių atsisakė toliau važiuoti (neklauskite kodėl, nes aš nežinau, bet metro čia kartais sustoja stotelėje, visiems liepiama išlipti, jis pats važiuoja kažkur...). Peržvelgę autobusų grafikus- sustabdėme taksi, kuris mūsų džiaugsmui nuvežė mus ko ne iki durų...

1. Visi apšalę žiūrėjom tas TAVO kelionės nuotraukas ,o viena poza kalno viršūnėje...įstrigo net giliau...Parvykus namo ,kad Tave nuolat matyčiau,įtvirtinau darbastalio fonan.